Tv Apatin - Vesti

Datum kreiranja 14 septembar 2016
Štampa

UNIŠTAVA TV APATIN I NOVI GLAS KOMUNE

TV Apatin saopštava da je u toku uništavanje dva apatinska medija: Televizije Apatin i jedinog opštinskog nedeljnika „Noviglas komune“, od strane predsednika opštine Apatin, Radivoja Sekulića.

Od kada je početkom juna ove godine došao na vlast, lično je Sekulić  prekinuo sufinansiranje ova dva medija, koja mu očito nisu po volji, iako su sredstva državne pomoći dobijena na javnom konkursu i potpisan je ugovor.  

Iako im je i ustavna i ugovorna obaveza informisanje građana Apatina, oni žele da ugase ova dva medija. Do koje mere ide njihova ostrašćenost govori činjenica da su Sekulić i saradnici tražili od Komisije za kontrolu državne pomoći da proveri-obustavi sufinansiranje TV Apatin zbog SUMNJE da su prekoračena sredstva de minimis što APSOLUTNO NIJE TAČNO I LAKO JE PROVERLJIVO!

Tako je SUMNJA pretvorena u argument i presudu kojom je nastavljeno gušenje medija, a Komisija zloupotrebljena i gurnuta u Sekulićevu nečasnu igru.

Na konferenciji za štampu prošlog utorka lično je R.Sekulić je naveo da im je ta Komisija naložila da obustave sufinansiranje (mada je on inicirao tu odluku, što je prvi put učinio jedan predsednik opštine), a taj dokument od strane komisije TV Apatin do danas nije dobila (Sekulić je odbio da ga pokaže).

    U više navrata lično je Sekulić obećavao zaposlenima u TV Apatin i NGK  da će sufinansiranje biti prema ugovoru, ali se sada vidi da je to bila potpuna laž, jer je u vreme kada je to obećavao, tražio načine da se ovi mediji unište. Sada ima besmisleno, ali ipak pokriće da se odugovlači sa isplatom i mrcvare zaposleni, do novog političkog linča, jer je ON tako odlučio i precrtao TV Apatin.

Zaposleni u ovim medijima su izloženi stalnom šikaniranju i pretnjama.

U najnovijem saopštenju za medije OO SNS Apatin čiji je Sekulić predsednik (poverenik) navodi se da je “Vlada Republike Srbije zvanično zabranila lokalnoj samoupravi da dalje finansira TV Apatin (apsolutna laž)navodeći kao razlog što im je opština prethpdne tri godine isplatila preko 23 miliona diinara – što nije u skladu sa zakonom” (totalna laž). Niti se Vlada Srbije bavila ovom temom, niti je išta zabranila lokalnoj samoupravi, niti je TV Apatinu isplaćeno 23 miliona dinara. TRI LAŽI U JEDNOJ REČENICI!

U daljem saopštenju se navodi da je TV Apatin  “u 2015.g. iz budžeta UZELA 14,5 miliona dinara. Ova sredstva su dodeljena bez konkursa, a nije podnet niti jedan izveštaj o trošenju tog novca”.

Još tri laži: Ništa TV Apatin nije UZELA!!! U 2015.g. bio je javni konkurs (pre toga ugovor sa Opštinom) i na osnovu javnog konkursa o sufinansiranju medija, nezavisna komisija je predložila raspodelu sredstava prema priloženim projektima i potpisan je ugovor. I treća laž: na kraju 2015.g. podnet je finansijki i narativni izveštaj Opštini Apatin, baš kako zakon nalaže, o utrošenim sredstvima i nije bilo ni jedne primedbe.

Pored ŠEST LAŽI u DVE REČENICE, kako OO SNS Apatin (Sekulić) tretira TV Apatin govori i treća rečenica: “SNS neće ulaziti u prljavi medijski rat. Verujemo da je svima jasno šta se ovde dešava. radi se o frustraciji nečasnih ljudi, koji su besni jer su sprečeni da i dalje otimaju novac iz budžeta i bogate se preko grbače naših građana.” Ovaj primitivni, prostački rečnik mržnje bez argumenata, ne treba ni komentarisati, naročito kada se vide sve prethodne laži, kao i rečenica koja sledi u saopštenju:

“Oni (TV Apatin)više ne zaslužuju ni jedan dinar od građana Apatina. Pozivamo lokalnu samoupravu, ali i ODGOVARAJUĆE ORGANE VLASTI, da istraju u nameri da do kraja istraže poslovanje ove privatne firme, njenog vlasnika i njihovog političkog pokrovitelja.”

Prvo navode da TV Apatin ne zaslužuje ni jedan dinar, a onda kao sudija i dželat u isto vreme traže kaznu i egzekuciju ova dva medija od strane države. Sad treba da narede kažnjeničke inspekcije, pa sudovi, policija, vojska…

Da ne bude zabune, ovim saopštenjem SNS APATIN, (predsednik Sekulić), traži od organa vlasti (predsednika Sekulića) “da istraje u nameri” da se obračuna sa TV Apatin. Sigurno će u tome uspeti. Šteta što će osionost, prostota i bezakonje opet pobediti.

Njima nije važno što će Apatin izgubiti svoju televiziju i jedini pisani medij. Ovim su pokazali da im je mrak miliji, čak i partijski mrak nekog novog poslušnog medija.

Mrak je danas u Apatinu prirodno stanje. On je mesto za OTMICE LJUDI, PRETNJE I UCENE, KRŠENJE ZAKONA, NEZAKONITE SMENE I POSTAVLJENJA, RASIPNIŠTVO, SAMOVOLJU… Stoga su mediji takvoj vlasti na čijem je partijskom i opštinskom čelu Radivoje Sekulić, zaista nepotrebni, samo bacanje para, čist trošak i nezgodan svedok

U Apatinu, 13.09.2016.g.

Urednički kolegijum TV Apatin i “Novi glas komune”

 

NOVI BROJ NGK

VREME DANAS U APATINU

KURSNA LISTA

DRUŠTVENE MREŽE

You are here:   PočetnaVESTITEROR PREDSEDNIKA OPŠTINE APATIN RADIVOJA SEKULIĆA NAD MEDIJIMA